duminică, 30 august 2009

Cum reuşesc?

Cum le permitem unor italieni să batjocorească români chiar în România?

Poate pentru că le-am permis, până acum, s-o facă şi în ţara lor şi în a noastră!

Este revoltător!

Firma SC Immobiliare SRL din Timişoara, deţinută de un cetăţean italian, construieşte în sector 2, str. Popa Petre nr.5, între case vechi fără etaj, un bloc de 7 niveluri, pe un teren cu deschidere la stradă de 9,6m.

Precum vedeţi din panoul afişat imaginea viitoarei construcţii nu are nicio legătură cu ce se va construi, pe un spaţiu extrem de îngust. Vedeţi mai jos cum arată planul viitoarei construcţii.








Aici este un extras din normele privind înălţimea construcţiilor în zona protejată: maxim 16m.













Zona Protejată nr. 17, strada de ţesut tradiţional majoră C.A. Rosetti - Maria Rosetti - Popa Petre subzona Cp1b, Cp1c :


Detaliu din planul Zonei Protejate nr. 17 din care se poate constata că şi viitoarea construcţie din str. Popa Petre nr.5 trebuie să se supună aceloraşi norme de înălţime:

maxim 16m şi nu 27,35m

cum este în proiect.

Un comentariu:

  1. Sigur ca da!

    sigur ca suntem de acord, in mod IMPLICIT, deoarce noi, de buna-voie si nesiliti de nimnei, am ales primarii de sectoare si Primarul general. Daca, dupa ce l-am pus in paine pe Ontanu sau pe Oparesc, spun ca nu sunt de acord cu distrugerea parcurilor, sau in cazul acesta concret, cu un ditamai blocul, ce va genera un trafic infernal, in locul unei cladiri vechi, cu personalitate, insemna ca ma contrazic PE MINE, ca doar eu i-am votat pe actualii primari!


    Cristian.

    RăspundețiȘtergere