duminică, 30 august 2009

Demolare fără autorizaţie valabilă

Autorizaţia de demolare emisă de Primăria Sectorului 2 era valabilă până în 3.10.2008, ori demolarea a început în februarie 2009.


Am făcut sesizări la Primăria Sectorului 2 după cum urmează:


Sesizare mail 1 catre Primarie ce a primit numarul 13327/2009 si 13906/2009 (eu trimitand acelasi email pe 2 adrese diferite) de inregistrare:



Domnule Primar,

Subsemnatul ............. sector 2, Bucuresti, doresc sa va supun atentiei dumneavoastra urmatoarea problema:

In vecinatatea locuintei familiei mele, la numarul 5 al aceleiasi strazi, se desfasoara activitati de demolare folosind unelte rustice ce produc mult zgomot si praf.Nu sunt luate nici un fel de masuri pentru protejarea locuintelor invecinate.In calitate de domiciliat al acestui sector solicit Primariei sectorului 2 si a departamentului de Control in Constructii, verificarea autorizatiei de demolare si masurile luate pentru protectia locuintelor alaturate.

Mentionez ca firma ce desfasuara activitati de demolare nu afiseaza in clar si la vedere o autorizatie cu termen valabil in momentul lucrarilor.

Cu tot respectul si intelegerea pentru multimea de sesizari ce asteapta rezolvare, va rog sa grabiti procesul de verificare a autorizatiilor necesare, pentru ca locatarii alaturati acestei cladiri in demolare, sa aiba o imagine clara asupra lucrarilor, cu protectii pentru perturbatiile zilnice, asa cum prevede legea.

Va rog sa imi raspundeti la sesizarea mea la adresa de email:............sau in scris la adresa: ............Cu Stima,...............

Raspuns la mail1:



Sesizare mail 2 catre Primarie ce a primit numarul 17216/005.03.2009 de inregistrare.
--------------------------------

Domnule Primar,

In primul rand multumesc pentru raspunsul sesizarii mele.Am citit documentul atasat din care nu reies anumite aspecte pentrucare am transmis sesizarile cu numarul: 13327/2009 si 13906/2009. De aceea, in temeiul dispozitiilor art. 5-7 din Legea nr. 544/2001 referitoare la dreptul la informatiile publice solicit a-mi fi transmise urmatoarele informatii:

- ati precizat in raspunsul atasat ca exista o aprobare de demolare. Doresc sa-mi spuneti exact care este intervalul de valabilitate al acestei aprobari. Cum am precizat in sesizarile anterioare, in apropierea cladirii in demolare nu se afla un panou pe care sa existe afisat o aprobare valabila in timpul demolarii, din aceste motive doresc sa aflu exact care este numarul si intervalul de valabilitate al aprobarii pentru demolare.

- de asemenea doresc sa stiu care sunt masurile luate de catre Directia Control in Constructii pentru faptul ca pe parcursul procesului de demolare nu a fost afisat un panou cu numarul aprobarii precum si un interval valabil pentru demolarea in curs. In sesizarile anterioare am reclamat actiuni de perturbare fonica precum si mult praf datorat acestor lucrari. Rog a mi se raspunde care au fost masurile luate de Primaria Sectorului 2 asupra acestor reclamatii facute si care este raspunsul Inspectoratului Teritorial în Construcţii Bucureşti Ilfov la transmiterea acestor sesizari de catre Primarie. Pentru acesta noua sesizare va rog a-mi transmite atat numarul de inregistrare cat si raspunsul pe adresa...........Cu stima,.............

Raspuns mail2:




















Sesizare mail 3 catre Primarie ce a primit numarul 13349/2009 de inregistrare.
-----------------------------------------

Domnule Primar,

Subsemnatul ...................., sector 2, Bucuresti, doresc sa va supun atentiei dumneavoastra urmatoarea problema:

Ordinul nr. 63/11 aug 1998 privind obligatia afisarii la loc vizibil a panoului de identificare a investitiei EMITENT: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE SI AMENAJARII TERITORIULUI Publicat in MONITORUL OFICIAL nr. 345 din 11 septembrie 1998,ANEXA 1 care prevede obligatia de a avea afisat data inceperii constructiei si data finalizarii constructiei.

Pe parcursul procesului de demolare a imobilului din strada Popa Petre nr. 5, nu a fost afisat un panou cu datele de incepere si finalizare a constructiei valabile in momentul lucrarii. Poza atasata acestui email prezinta panoul ce era afisat in momentul procesului de demolare si nu corespundea din punct de vedere al valabilitatii cu momentul in care se executau lucrarile si deci nu era valabil.Doresc sa intreb din nou Primaria si respectiv Directia de Control in Constructie, care sunt masurile luate in acest sens pentru neafisarea unui panou de santier in lucru valabil pe parcursul procesului de demolare.Mentionez ca am facut constatari in acest sens inca de la inceputul actiunii de demolare:13327/2009, 13906/2009 si 17216/005.03.2009.Atasat acestui email se afla raspunsul primit la ultima sesizare precum si poza cu panoul ce prezinta date false despre lucrarile ce se executau in acea perioada.Va rog sa imi raspundeti la sesizarea mea la adresa de email:.......... si doresc ca sesizarea mea sa primeasca un numar de inregistrare urmand ca si acesta sa-mi fie trimis pe aceasi adresa de email.Cu stima,..............


Raspuns mail3:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu